27. februar 2014

"Ej har du læst min storesøster blog, synes du ikke bare den er megasej?"

Wow, jeg ved næsten ikke hvad jeg skal sige - er på den bedste måde overvældet! Sikke en modtagelse, det havde jeg slet ikke regnet med. Aldrig havde jeg troet og turde håbe på at så mange ville besøge bloggen - og så allerede samme dag som offentliggørelsen! Som du kan se her til højre på siden er du langt fra den eneste der læser med - men hvert eneste besøg betyder enormt meget, tusind tak - bogstavelig talt ;-)

Mine søstres mening har altid været vigtig for mig, og den er derfor også vigtig i forhold til bloggen. Så jeg spørger dem om de lige vil læse den igennem inden den bliver fuldstændig offentlig. Og reaktionen fra dem er bedre end jeg havde turdet forvente.
Måske især Frederikkes reaktion, for jeg troede næsten ikke mine egne ører da jeg fik at vide at hun havde været så optaget af læsningen at hun faktisk slukkede for det evindelige reality-tv og ikke havde tid til at snakke med Anne-Kathrine inden hun var helt færdig. Og senere på aftenen overhører jeg en telefonsamtale mellem hende og en veninde, "ej har du læst min søsters blog, synes du ikke bare den er mega god? Jeg synes den er mega sej, hun har skrevet den på en mega fed måde". Bedre anbefaling fås vidst ikke!
Også onsdag aften kom der en kommentar fra dem som virkelig betyder meget! "Det er jo ikke din skyld, du kan jo ikke selv gøre for det Ise" - en lille sætning, men vigtige ord, især fordi jeg tit føler at jeg er hende der den tossede storesøster, som indimellem godt kan være ret så irriterende hvis man er lillesøster. 

Til jer allesammen: tusind tak for den positive modtagelse, det er langt mere end hvad jeg turde forvente!