27. februar 2014

Omg en blog om ADHD, hvorfor nu det?

Du har nok hurtigt opdaget hvad denne blog handler om, om livet med ADHD. Og nu tænker du måske "omg en blog om ADHD, skal vi så høre på en masse ynk og selvmedlidenhed?". Svaret er nej! Denne blog er ikke lavet for at jeg kan fortælle hele verden hvor svært et liv med ADHD er.
Der findes masser hjemmesider og også et par blogge om ADHD, men forskellen fra dem og min er at jeg vil forsøge at bruge en masse humor, forsøge at gøre det lidt mere "spiseligt" og vigtigst af alt vil jeg vise at ADHD ikke kun er noget små drenge med krudt i røven har - sidst jeg kiggede var jeg i hvert fald ikke en lille dreng ;-)

Selvfølgelig vil der komme indlæg om nogle knap så sjove ting, det klart og jeg vil ikke sidde og love at du sidder og griner hver gang du klikker dig forbi min blog, men jeg har altid været god til at bruge humor  - også til de ting der gør ondt.
Denne blog er min måde at vise og fortælle på at ADHD er meget mere end fordommene, ADHD er et handicap og mange mennesker kender måske kun ganske lidt til diagnosen - for når man har ADHD har man da krudt i røven, ingen intelligens og er man ikke også lidt en møgunge? Læs med her på bloggen, klik dig rundt på siderne "biografi", "hvad fanden er ADD/ADHD?" og "Min ADHD-profil" - måske lærer du noget nyt :-)

Jeg har været skide nervøs for at sætte denne blog i gang, gøre den offentlig - men nu er jeg klar, så håber jeg bare I også er klar - God læselyst.